8 листопада 2021, 17:00

6 фактів про Чорну п'ятницю, які будуть вам цікаві

​Black Friday 2021 наближається. Великий розпродаж стартує 26 листопада по всьому світу.

6 фактів про Чорну п'ятницю, які будуть вам цікаві

Масштабна одноденна акція приводить до магазинів юрби покупців, збільшуючи їхній прибуток до 400%. Ділимося цікавими фактами про день, на який багато хто чекає більше, ніж на Новий рік.

1. Назву «Чорна п'ятниця» спочатку прив'язували до обвалу фондового ринку

До 60-х років XX століття жодного відношення до масштабного розпродажу назва не мала. Крах фондового ринку стався у США в 1869 через різке падіння цін на золото. Вказана подія сталася у п'ятницю, а Америка не могла оговтатися від цього ще кілька років.

2. Розпродаж на Чорну п'ятницю – не єдиний день великих знижок

Одразу після уїк-енду, що настає за розпродажем, десь із 2013 року влаштовують Кіберпонеділок. Це день, коли інтернет-магазини продають товари з великою знижкою та роблять інші вигідні пропозиції. Користується не меншою популярністю серед американців, оскільки вони можуть зайнятися шопінгом на робочому місці.

3. З 2020 року актуальність Кіберпонеділка знизилася

Це з карантинними обмеженнями. Чорна п'ятниця 2021 року зосередиться в онлайні, як і минулого року. Знижки у магазинах діятимуть довше, а покупці матимуть можливість шопитися на робочому місці, не чекаючи Кіберпонеділка. У деяких магазинах цінопад розпочнеться з 23 листопада.

4. Середній чек українців складає 35% від суми, яку витрачають американці

Середній чек у США під час розпродажу – 335$. З цієї суми близько 75% (до 250$) американці витрачають на різдвяні подарунки. В Україні середній чек – 3150 грн.

5. Black Friday – день покупки телевізора

Дослідницька група Adobe опублікувала статистику, згідно з якою найбільше покупці економлять на купівлі побутової техніки, електроніки та ювелірних виробів. При цьому, якщо розглядати техніку, найвигідніші пропозиції магазини роблять на телевізори. Саме тому у Штатах розпродаж жартома називають днем покупки телевізора.

6. Підготовка до Чорної п'ятниці в Україні розпочинається за 2 місяці

Традиція проводити великий розпродаж з'явилася у нас значно пізніше, ніж у США чи Європі. Ритейлери ревно ставляться до акції, починаючи "розігрів" аудиторії за пару місяців. У хід йдуть e-mail розсилки та повідомлення у месенджерах, пости у соціальних мережах, повідомлення у додатках і смс-повідомлення, банерна реклама.

Останні новини