6 фактів про Чорну п'ятницю, які будуть вам цікаві
Black Friday 2021 наближається. Великий розпродаж стартує 26 листопада по всьому світу.
Масштабна одноденна акція приводить до магазинів юрби покупців, збільшуючи їхній прибуток до 400%. Ділимося цікавими фактами про день, на який багато хто чекає більше, ніж на Новий рік.
1. Назву «Чорна п'ятниця» спочатку прив'язували до обвалу фондового ринку
До 60-х років XX століття жодного відношення до масштабного розпродажу назва не мала. Крах фондового ринку стався у США в 1869 через різке падіння цін на золото. Вказана подія сталася у п'ятницю, а Америка не могла оговтатися від цього ще кілька років.
2. Розпродаж на Чорну п'ятницю – не єдиний день великих знижок
Одразу після уїк-енду, що настає за розпродажем, десь із 2013 року влаштовують Кіберпонеділок. Це день, коли інтернет-магазини продають товари з великою знижкою та роблять інші вигідні пропозиції. Користується не меншою популярністю серед американців, оскільки вони можуть зайнятися шопінгом на робочому місці.
3. З 2020 року актуальність Кіберпонеділка знизилася
Це з карантинними обмеженнями. Чорна п'ятниця 2021 року зосередиться в онлайні, як і минулого року. Знижки у магазинах діятимуть довше, а покупці матимуть можливість шопитися на робочому місці, не чекаючи Кіберпонеділка. У деяких магазинах цінопад розпочнеться з 23 листопада.
4. Середній чек українців складає 35% від суми, яку витрачають американці
Середній чек у США під час розпродажу – 335$. З цієї суми близько 75% (до 250$) американці витрачають на різдвяні подарунки. В Україні середній чек – 3150 грн.
5. Black Friday – день покупки телевізора
Дослідницька група Adobe опублікувала статистику, згідно з якою найбільше покупці економлять на купівлі побутової техніки, електроніки та ювелірних виробів. При цьому, якщо розглядати техніку, найвигідніші пропозиції магазини роблять на телевізори. Саме тому у Штатах розпродаж жартома називають днем покупки телевізора.
6. Підготовка до Чорної п'ятниці в Україні розпочинається за 2 місяці
Традиція проводити великий розпродаж з'явилася у нас значно пізніше, ніж у США чи Європі. Ритейлери ревно ставляться до акції, починаючи "розігрів" аудиторії за пару місяців. У хід йдуть e-mail розсилки та повідомлення у месенджерах, пости у соціальних мережах, повідомлення у додатках і смс-повідомлення, банерна реклама.
Останні новини
"Балаканина закінчиться", – офіцер ЗСУ Arty Green спрогнозував, яким буде кінець війни для українців
15:50"Україні потрібна сила", – Зеленський про російський терор мирного населення після нічної атаки РФ
11:10