Масштабний збій у роботі "Київстар": у компанії дали коментарі
Представник Kyivstar запевняє, що фахівці вже працюють над усуненням цієї проблеми.
У вівторок, 12 грудня, стався серйозний збій у роботі українського мобільного оператора "Київстар". Користувачі поскаржилися на неможливість здійснювати дзвінки та надсилати повідомлення, передає "Українська правда".
Варто зазначити, що офіційний інтернет-сайт Kyivstar на 10:20 (час київський) теж не працює.
Спікер компанії "Київстар" Ірина Леличенко дала коментарі журналістам, повідомивши, що фахівці працюють над усуненням проблеми.
"Стався технічний збій, можуть бути недоступні послуги зв'язку та доступу в Інтернет у частини абонентської бази... Перепрошуємо за тимчасові складнощі та дякуємо за розуміння", - сказала вона.
Крім того, на час технічних робіт у "Київстарі" абонентам цього мобільного оператора порадили скористатися послугою "Національний роумінг".
Нагадаємо, наприкінці літа у ПриватБанку стався збій: були випадки масових повернень переказів із карт "Монобанку".
Як повідомлялося, ПриватБанк тимчасово обмежував роботу своїх сервісів через проведення регламентних робіт.
Останні новини
Сі Цзіньпін почав масові чистки в армії: експерти попереджають про загрозу держперевороту у Китаї
13:58"Скидатиму інфу": СБУ затримала агента ФСБ, який наводив ракети РФ на об'єкти ЗСУ у п'яти областях
10:55"Українці не зможуть його прийняти", – Віткофф розповів про ініціативу Росії щодо Донецької області
10:04