У РФ великі труднощі не лише з цивільною авіацією, а й залізницею: озвучено коріння проблеми
Російські залізничні мережі зіткнулися з "неминучим крахом".
РЖД зіткнулася з проблемою нестачі локомотивів. Головна причина – санкції з боку Заходу.
Як виявилося, санкції призвели до того, що у РФ гостра нестача шарикопідшипників. Це і вплинуло на технічне обслуговування локомотивів, повідомляє ресурс Newsweek.
Ще у понеділок паблік "ВЧК-ОГПУ" повідомив про те, що заступник голови РЗ Сергій Кобзєв під час наради зі своїми підлеглими вперше визнав ситуацію "критичною".
Кобзєв закликав підлеглих працювати "і вдень, і вночі", щоб вийти з "критичної" ситуації. Мотивація - звільнення та "розстріли".
Український військовий блогер і директор групи "Вітер змін" Ігор Сушко виклав у Мережу аудіозапис із промовою Кобзєва під час засідання у понеділок. Він там справді говорить про критичну ситуацію на залізниці.
"Ми разом будуємо плани, до повного закриття [залізничної] мережі залишилося чотири дні", - нібито сказав Кобзєв.
Він також додав: "Я обіцяю вам, що ми старанно працюватимемо у свята й у нас буде свято у прямому розумінні зі сльозами на очах".
За звітами РЖД за 2023 рік стало відомо, що кількість проблем, пов'язаних із поїздами, збільшилася вдвічі. Головна проблема – брак деталей. Особливо гостро проблема стала у четвертому кварталі 2023 року.
Шведська компанія з виробництва шарикопідшипників SKF Group припинила співпрацю з РФ у квітні 2022 року.
Більшість високоякісних шарикопідшипників РФ імпортувала із Заходу.
Аналітики заявили, що спроби РФ впровадити імпортозаміщення більшою мірою виявилися безуспішними.
Раніше ми повідомляли, що у липні у Воронезькій області сталася аварія товарного поїзда.
Нагадаємо, у Волгоградській області пасажирський потяг на повній швидкості припустився зіткнення з КамАЗом.
Останні новини
Головком ЗСУ Сирський оголосив про нові стандарти безпеки та підготовки солдатів: що під забороною
12:03СБУ затримала монтажника, агента ГРУ, який допомагав армії РФ бити по енергетиці Дніпра та Запоріжжя
11:03