7 серпня 2024, 07:42

У РФ великі труднощі не лише з цивільною авіацією, а й залізницею: озвучено коріння проблеми

Російські залізничні мережі зіткнулися з "неминучим крахом".

У РФ великі труднощі не лише з цивільною авіацією, а й залізницею: озвучено коріння проблеми

РЖД зіткнулася з проблемою нестачі локомотивів. Головна причина – санкції з боку Заходу.

Як виявилося, санкції призвели до того, що у РФ гостра нестача шарикопідшипників. Це і вплинуло на технічне обслуговування локомотивів, повідомляє ресурс Newsweek.

Ще у понеділок паблік "ВЧК-ОГПУ" повідомив про те, що заступник голови РЗ Сергій Кобзєв під час наради зі своїми підлеглими вперше визнав ситуацію "критичною".

Кобзєв закликав підлеглих працювати "і вдень, і вночі", щоб вийти з "критичної" ситуації. Мотивація - звільнення та "розстріли".

Український військовий блогер і директор групи "Вітер змін" Ігор Сушко виклав у Мережу аудіозапис із промовою Кобзєва під час засідання у понеділок. Він там справді говорить про критичну ситуацію на залізниці.

"Ми разом будуємо плани, до повного закриття [залізничної] мережі залишилося чотири дні", - нібито сказав Кобзєв.

Він також додав: "Я обіцяю вам, що ми старанно працюватимемо у свята й у нас буде свято у прямому розумінні зі сльозами на очах".

За звітами РЖД за 2023 рік стало відомо, що кількість проблем, пов'язаних із поїздами, збільшилася вдвічі. Головна проблема – брак деталей. Особливо гостро проблема стала у четвертому кварталі 2023 року.

Шведська компанія з виробництва шарикопідшипників SKF Group припинила співпрацю з РФ у квітні 2022 року.

Більшість високоякісних шарикопідшипників РФ імпортувала із Заходу.

Аналітики заявили, що спроби РФ впровадити імпортозаміщення більшою мірою виявилися безуспішними.

Раніше ми повідомляли, що у липні у Воронезькій області сталася аварія товарного поїзда.

Нагадаємо, у Волгоградській області пасажирський потяг на повній швидкості припустився зіткнення з КамАЗом.

Автор: Дмитрий Мироненко

Останні новини