Пропагандисти РФ втрачають популярність: шоу Соловйова та Скабєєвої випадають із топ-10
Рейтинги ток-шоу відомих російських пропагандистів котяться вниз, населення РФ втрачає до них інтерес.
Державна пропаганда починає давати збій. Топові ток-шоу О. Скабєєвої та В. Соловйова втрачають глядацьку аудиторію. Про це повідомляє інформаційний канал The Moscow Times з посиланням на статистичні дані Mediascope, отримані за другий тиждень листопада.
Відомо, що під час весняного просування окупантів територією України шоу Соловйова перебувало у топ-5 рейтингу ТБ-програм, поступаючись лідерством лише програмам з офіційними новинами. Шоу Скабєєвої дещо поступалося, але водночас упевнено трималося у десятці лідерів.
Військові невдачі та втрати, а також відсутність реакцій на події з боку Путіна дещо охолодили глядацький інтерес. Новинні передачі та політичні шоу впевнено зробили крок на пониження та випали з рейтингу "Першого каналу". Їхнє місце зайняв розважальний контент. Росіяни все більше прагнуть до збереження психічного здоров'я, тому намагаються звести до мінімуму перегляд новин про війну.
Повідомлялося, що в одному з останніх випусків свого ток-шоу Соловйов підвищив градус невротизації до максимуму, вимагаючи від влади повернення смертної кари у РФ.
А Скабєєва безсторонньо підписала файли з сюжетами про Путіна, після виявлення цієї помилки вона оперативно внесла коригування.
ВАЖЛИВЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ВІД РЕДАКЦІЇ!
Останні новини
На першому місці у списку побажань: Politico дізналася, яке озброєння Україна хоче отримати від США
20:05"Не будемо розкривати наші карти", – Сікорський запропонував Заходу нову стратегію щодо Путіна
19:10Кремль слідом за Зеленським оголосив у розшук Порошенка таПавлюка:"Нікчемне рішення", – МЗС України
19:06Дикий запропонував поставити ухильників перед таким вибором, де воювати виявиться меншим із двох зол
17:50