Як хмарний геймінг перейшов від нішевого рішення до нової цифрової інфраструктури
Хмарний геймінг, який донедавна вважався лише експериментальною технологією, сьогодні швидко стає невід'ємною частиною індустрії цифрових розваг.
Важливу роль у цих змінах відіграв Артем Скорий – Vice-President of Business Development в компанії Boosteroid. Завдяки його прагматичному підходу до лідерства та глибокій експертизі в переговорах компанія змогла значно прискорити глобальне розширення хмарного геймінгу.
Погляд визнаного експерта на шлях хмарного геймінгу від експерименту до реального попиту
Ще донедавна хмарний геймінг сприймався радше як експеримент, а не як повноцінний напрям розвитку індустрії. Такі сервіси, як OnLive і Google Stadia продемонстрували технічну можливість стримінгу ігор через Інтернет. Утім, масовому впровадженню заважали технічні обмеження – недостатня пропускна здатність мереж, висока затримка та складнощі з контентом.
"До недавнього часу більшість користувачів залишались прив'язаними до локальних платформ і в хмарі грали лише в разі відсутності потужного обладнання, коли іншого варіанту у гравця не було", – зазначає Артем Скорий, чия професійна діяльність давно проходить на перетині технологій, медіа та бізнесу.
Незважаючи на обережність з боку видавців і геймерів, Артем та його команда чітко бачили потенціал хмарного геймінгу для всієї екосистеми. Завдяки здатності запускати ігри високої якості на будь-яких пристроях, ці платформи відкривали доступ для видавців до мільярдів нових гравців.
Новаторські партнерства та вплив на галузь
Системне мислення, підприємницьке чуття й майстерність у переговорах Артема Скорого стали ключем до масштабування Boosteroid. Під його керівництвом компанія уклала стратегічні альянси з провідними світовими брендами, ставши найбільшою незалежною хмарною геймінг-платформою з доходом $87 мільйонів у 2024 році.
Партнерство з ASUS у 2019 році забезпечило Boosteroid високопродуктивними серверами. Згодом компанія уклала угоди з Intel (2020) та AMD (2022), оптимізуючи інфраструктуру для вимогливих ігор.
У 2023 році Boosteroid підписала десятирічну угоду з Microsoft, що відкрила доступ до бібліотеки Xbox, ігор Bethesda та релізів Activision Blizzard. Завдяки досвіду Артема цю складну угоду вдалося успішно реалізувати.
Того ж року компанія інтегрувалася в Smart TV від LG і Samsung, розширивши доступність хмарного геймінгу. Boosteroid також уклала партнерство з Google, перетворивши шкільні та офісні Chromebook на сучасні ігрові машини.
В 2024 році компанія вийшла за межі домашніх пристроїв – Boosteroid уклала угоду про співпрацю з Mercedes-Benz для впровадження AAA-геймінгу безпосередньо в мультимедійну систему MBUX у новому поколінні автомобілів.
Вміння Артема Скорого оперативно визначати стратегічні напрями, будувати довготривалі партнерства та орієнтуватися у складних міжнародних технологічних умовах постійно зміцнює позиції Boosteroid як новатора у сфері хмарного геймінгу.
Великі розробники активно рухаються в бік хмарних рішень – що логічно, адже це дозволяє уникнути витрат на портування для нових ОС, як-от Linux, macOS або Smart TV, зберігаючи охоплення відповідних аудиторій.
Артем виступає за розвиток нативних хмарних ігор та гібридних моделей, які комбінують стримінг і локальні ресурси, відкриваючи нові можливості для цифрових розваг. "Через кілька років володіння ігровим ПК стане таким же винятком, як і програвачем для вінілу. У когось він залишиться, але для більшості користувачів перевага буде за зручністю та доступністю хмарних платформ", – вважає він.
"Хмарний геймінг починався як запасний варіант на випадок, коли нема ігрового девайсу. Сьогодні – для багатьох це просто зручніший і кращий спосіб грати", – підсумовує Артем Скорий.
Поворотний момент в ігровій індустрії
Упродовж найближчих 4-5 років хмарні технології докорінно змінять уявлення про життя геймера. Подібно до того, як стримінг трансформував відео, кіно та музику, хмарний геймінг стає новим стандартом, який індустрія більше не може ігнорувати.