29 липня 2025, 16:15

Як хмарний геймінг перейшов від нішевого рішення до нової цифрової інфраструктури

Хмарний геймінг, який донедавна вважався лише експериментальною технологією, сьогодні швидко стає невід'ємною частиною індустрії цифрових розваг.

Як хмарний геймінг перейшов від нішевого рішення до нової цифрової інфраструктури

Важливу роль у цих змінах відіграв Артем Скорий – Vice-President of Business Development в компанії Boosteroid. Завдяки його прагматичному підходу до лідерства та глибокій експертизі в переговорах компанія змогла значно прискорити глобальне розширення хмарного геймінгу.

Погляд визнаного експерта на шлях хмарного геймінгу від експерименту до реального попиту

Ще донедавна хмарний геймінг сприймався радше як експеримент, а не як повноцінний напрям розвитку індустрії. Такі сервіси, як OnLive і Google Stadia продемонстрували технічну можливість стримінгу ігор через Інтернет. Утім, масовому впровадженню заважали технічні обмеження – недостатня пропускна здатність мереж, висока затримка та складнощі з контентом.

"До недавнього часу більшість користувачів залишались прив'язаними до локальних платформ і в хмарі грали лише в разі відсутності потужного обладнання, коли іншого варіанту у гравця не було", – зазначає Артем Скорий, чия професійна діяльність давно проходить на перетині технологій, медіа та бізнесу.

Незважаючи на обережність з боку видавців і геймерів, Артем та його команда чітко бачили потенціал хмарного геймінгу для всієї екосистеми. Завдяки здатності запускати ігри високої якості на будь-яких пристроях, ці платформи відкривали доступ для видавців до мільярдів нових гравців.

Новаторські партнерства та вплив на галузь

Системне мислення, підприємницьке чуття й майстерність у переговорах Артема Скорого стали ключем до масштабування Boosteroid. Під його керівництвом компанія уклала стратегічні альянси з провідними світовими брендами, ставши найбільшою незалежною хмарною геймінг-платформою з доходом $87 мільйонів у 2024 році.

Партнерство з ASUS у 2019 році забезпечило Boosteroid високопродуктивними серверами. Згодом компанія уклала угоди з Intel (2020) та AMD (2022), оптимізуючи інфраструктуру для вимогливих ігор.

У 2023 році Boosteroid підписала десятирічну угоду з Microsoft, що відкрила доступ до бібліотеки Xbox, ігор Bethesda та релізів Activision Blizzard. Завдяки досвіду Артема цю складну угоду вдалося успішно реалізувати.

Того ж року компанія інтегрувалася в Smart TV від LG і Samsung, розширивши доступність хмарного геймінгу. Boosteroid також уклала партнерство з Google, перетворивши шкільні та офісні Chromebook на сучасні ігрові машини.

В 2024 році компанія вийшла за межі домашніх пристроїв – Boosteroid уклала угоду про співпрацю з Mercedes-Benz для впровадження AAA-геймінгу безпосередньо в мультимедійну систему MBUX у новому поколінні автомобілів.

Вміння Артема Скорого оперативно визначати стратегічні напрями, будувати довготривалі партнерства та орієнтуватися у складних міжнародних технологічних умовах постійно зміцнює позиції Boosteroid як новатора у сфері хмарного геймінгу.

Великі розробники активно рухаються в бік хмарних рішень – що логічно, адже це дозволяє уникнути витрат на портування для нових ОС, як-от Linux, macOS або Smart TV, зберігаючи охоплення відповідних аудиторій.

Артем виступає за розвиток нативних хмарних ігор та гібридних моделей, які комбінують стримінг і локальні ресурси, відкриваючи нові можливості для цифрових розваг. "Через кілька років володіння ігровим ПК стане таким же винятком, як і програвачем для вінілу. У когось він залишиться, але для більшості користувачів перевага буде за зручністю та доступністю хмарних платформ", – вважає він.

"Хмарний геймінг починався як запасний варіант на випадок, коли нема ігрового девайсу. Сьогодні – для багатьох це просто зручніший і кращий спосіб грати", – підсумовує Артем Скорий.

Поворотний момент в ігровій індустрії

Упродовж найближчих 4-5 років хмарні технології докорінно змінять уявлення про життя геймера. Подібно до того, як стримінг трансформував відео, кіно та музику, хмарний геймінг стає новим стандартом, який індустрія більше не може ігнорувати.


Автор: Анастасия Югова

Останні новини