4 июля 2025, 15:11

Інтелектуальний аналіз дзвінків: як автоматизація підвищує якість обслуговування клієнтів

Майбутнє обслуговування клієнтів вже настало. Ringostat AI робить його доступним для кожного бізнесу, який прагне ефективності в роботі з клієнтами та стійкого зростання продажів.

Інтелектуальний аналіз дзвінків: як автоматизація підвищує якість обслуговування клієнтів

Згідно з дослідженням Cflow Apps, на кінець 2024 року 74% компаній впровадили у свою роботу AI. Очікується, що до 2029 року цей відсоток буде дорівнювати 94. Чому AI такий популярний і все більше компаній використовують його у свої роботі? Штучний інтелект має багато переваг: швидко аналізує великі масиви даних, одночасно враховуючи багато параметрів, об’єктивний, не втомлюється та не забуває надану йому інформацію. Якщо людині можуть знадобитися години, а іноді й дні, щоб проаналізувати записи комунікацій з клієнтом, AI це робить майже моментально. Дізнайтесь більше про впровадження функції інтелектуального аналізу дзвінків в IP-телефонію для покращення якості обслуговування покупців.

Що таке інтелектуальний аналіз дзвінків та як він допомагає бізнесу

Це технологія, яка використовує штучний інтелект для автоматичного аналізу телефонних розмов. Керівнику не потрібно прослуховувати записи викликів та вручну робити аналіз даних, за нього це робить AI. Штучний інтелект надає транскрипцію та короткий висновок розмови, а також виділяє критичні моменти, на які керівнику потрібно обов’язково звернути увагу. 

Перед тим, як впровадити в роботу компанії інтелектуальний аналіз дзвінків, штучний інтелект налаштовують під її особливості. Наприклад, Ringostat AI Супервайзер навчається на регламентах та скриптах розмов компанії. Він розуміє, про який товар чи послугу йде мова, а також розрізняє етапи діалогу. Це допомогло багатьом компаніям. В тому числі й онлайн-академії GoITeens, яка спеціалізується на навчанні дітей та підлітків різноманітним IT-спеціальностям. 

Компанія не має єдиного універсального сценарію спілкування, оскільки з клієнтом контактують різні підрозділи: кол-центр, відділ пробних занять та продажів. Кожен з них має власний скрипт з обов’язковими етапами, тому їх комунікація з клієнтами оцінюється окремо. До впровадження Ringostat AI п’ять асесорів відфільтровували розмови, що потребували уваги керівника.

Штучний інтелект допоміг заощадити мінімум 5% робочого часу на пошук проблемних дзвінків та 5% на їх аналіз. Також GoITeens бачать усі дзвінки, які не відповідають скриптам ― раніше доводилось робити вибіркову перевірку. Крім того, компанія змогла зменшити кількість фахівців з оцінювання, що дозволило заощадити витрати на їх заробітну плату.

Переваги використання AI для аналізу даних

Штучний інтелект спрощує аналіз комунікацій з іноземними клієнтами та партнерами. Ringostat AI розуміє понад 50 мов та вміє перекладати розмови англійською. Вам не потрібно самостійно це робити з онлайн перекладачем чи наймати людину зі знанням іноземних мов. Штучний інтелект автоматично надасть транскрипцію та висновок аналізу розмови мовою оригінала чи англійською.

Також система надає персоналізовані рекомендації в кінці кожної розмови. Це допомагає наблизити успішне закриття угоди. Наприклад, якщо ви надаєте послуги з ремонту, а клієнт має сумніви, чи варто наймати саме вас, система може запропонувати наступні кроки:

  • -підготувати більше переваг у порівнянні з конкурентами;
  • -надати кейси ремонтів, схожих на очікування потенційного замовника; 
  • -запропонувати додаткові знижки та приємний бонус.



Ви можете не хвилюватися, що новенький спеціаліст втратить угоду через відсутність досвіду в обслуговуванні клієнтів.

Як інтелектуальний аналіз допомагає підвищити лояльність клієнтів

Для здобуття лояльності клієнтів недостатньо тільки дотримуватись скриптів та правил компанії. Також має значення настрій менеджера. Наприклад, якщо працівник поводиться професійно та демонструє готовність допомогти, потенційні покупці відчувають зацікавленість у спілкуванні. Якщо ж менеджер невпевнений чи використовує агресивний маркетинг, клієнт може почати сумніватися у правильності покупки. Це знижує ефективність розмови та може призвести до втрати потенційного покупця.

Штучний інтелект від Ringostat вміє оцінювати настрій як кожного зі співрозмовників, так і загалом бесіди. Ви відразу побачите, якщо ваш спеціаліст використовує неправильну тактику чи поводиться непрофесійно. Завдяки цьому ви не втратите лояльність клієнтів та дохід з продажів.

Вибір інструментів для автоматизації дзвінків

Для того, щоб обрати зручний та ефективний інструмент для інтелектуального аналізу дзвінків, треба звертати увагу на ряд критеріїв. 

  1. Техпідтримка. Що швидше ви отримаєте відповіді та поміч, у разі виникнення проблем, то скоріше повернетесь до звичного робочого процесу. Спеціалісти Ringostat відповідають протягом 2 хвилин, щоб якомога скоріше вам допомогти. 
  2. Інтеграція з іншими бізнес-інструментами. Інтегрувавши хмарну телефонію з AI з CRM, можна налаштувати автоматизацію передачі даних в систему. Це зменшує об’єм ручної праці та економить час працівника. Також це допомагає зберегти повну картину взаємодії з клієнтами. Адже в пікові години менеджер може не встигнути занести усі дані відразу після дзвінка. А потім через втому та перенасичення інформацією за день — просто забути перенести дані в CRM.
  3. Гнучкість налаштувань під галузь. Адаптація AI під специфіку бізнесу дозволяє ефективно контролювати комунікації для покращення якості обслуговування клієнтів. Також система повинна бути зрозумілою та гнучкою, щоб ви могли самостійно вносити зміни. Якщо щоразу чекати на поміч підтримки, на це піде багато часу. Гнучкість платформи Ringostat дозволяє налаштовувати самостійно 90% функцій.
  4. Безпека даних. Під час комунікації може звучати конфіденційна інформація клієнтів чи самого бізнесу. Тому важливо, щоб записи розмов та результати аналізу штучного інтелекту не попали до зловмисників. Ringostat захищає дані своїх клієнтів на усіх етапах взаємодії з платформою, за що отримав сертифікат ISO/IEC 27001:2022 найновішої версії.

Висновок

Майбутнє обслуговування клієнтів вже настало. Ringostat AI робить його доступним для кожного бізнесу, який прагне ефективності в роботі з клієнтами та стійкого зростання продажів. Він дозволяє контролювати 100% розмов, не витрачаючи на це увесь робочий час, та допомагає здобути лояльність клієнтів завдяки якісному сервісу.

Штучний інтелект стає надійним партнером у розвитку бізнесу, надаючи об'єктивну оцінку, персоналізовані рекомендації та корисні інсайти для прийняття обґрунтованих рішень. Тому, якщо ви не готові втрачати конкурентні переваги, не треба відмовлятися від допомоги штучного інтелекту. 

Последние новости