В Instagram та Facebook можна буде позбутися реклами. Meta планує платну підписку
Використання платних підписок сьогодні практикує все більша кількість соціальних мереж та месенджерів.
Свою версію планує запустити і компанія Meta, надавши користувачам можливість обмежити себе від реклами в Instagram та Facebook. Щоправда, таке рішення поки що стосується виключно користувачів ЄС та здебільшого обумовлене деякими правилами Європейського Союзу, що стосуються захисту персональних даних користувачів.
Деталі тарифного плану
Компанія Meta планує впровадити для європейців платну підписку на свої найпопулярніші сервіс Instagram та Facebook, що у користувачів з'явилася можливість обмежити себе від персоналізованої реклами. Нагадаємо, що при реєстрації Meta пропонує користувачу надати згоду на обробку його персональних даних, які використовуються для створення персоналізованої реклами. Вона формується на основі зібраної попередньо статистики та інформації про користувача. Так, наприклад, любителі азартних ігор будуть бачити рекламу умовного elslots casino, а той, хто переглядав каталоги побутової техніки, буде бачити більше подібних пропозицій.
Відмова від персоналізованої реклами буде коштувати не дешево. Озвучувані суми за різними джерелами поки різняться, а також відрізняються в залежності від пристрою користування. Наприклад, на персональних комп'ютерах Facebook та Instagram без реклами обійдуться приблизно в 10 євро, тоді як мобільна версія додатків коштуватиме 13 євро. Це пов'язано з додатковою комісією, які беруть магазини AppStore та Play Market.
Втім, якщо акаунт з такою підпискою матимете передплату, то для пов'язаної з ним додаткової сторінки підписка обійдеться у 6 євро. Платіж планується зробити щомісячним. Разом з тим Facebook застосовує і власні фільтри для реклами:
●Мікрокредити;
●Сумнівні бізнес-моделі;
●Товари для дорослих;
●Тютюн.
Головним правилом залишається орієнтація на законодавство окремо взятої країни.
Обмеження для Meta
Рішення про впровадження платної підписки багато хто називає спробою Meta обійти доволі жорсткі правила Європейського Союзу. Згідно з ними, компанія може втратити можливість демонструвати користувачам з ЄС персоналізовану рекламу, чого Meta ніяк не може допустити, адже саме ця стаття приносить найбільший прибуток компанії. Для наочності варто лише поглянути на фінансовий звіт Meta - у другому кварталі цього року компанія звітувала про прибуток у 32 млрд доларів, з яких 31,5 припадають саме на рекламу. Частка європейського ринку у ній складає трохи понад 7 млрд.
Раніше Meta вже стикалася з обмеженнями та заборонами на використання персональних даних. Наприклад, Норвезька служба захисту даних вже заборонила компанії показувати користувача Facebook персоналізовану рекламу, а у травні Facebook взагалі було оштрафовано на рекордні 1,2 млн доларів за порушення конфіденційності при передачі персональних даних. Також соціальну мережу звинувачували у тому, що вона багато років незаконно збирала особисті дані користувачів.
Поки що задум тримається на рівні ідеї, проте вона вже активно обговорюється. Водночас позиція керівництва Meta в особі Марка Цукерберга дещо не збігається із розвитком подій - свого часу він неодноразово наголошував про недопустимість запуску платного користування сервісами Meta, проте регулювання та обмеження зі сторони ЄС, очевидно, можуть змінити його думку.
Последние новости
Наки спрогнозировал момент, когда у российских оккупантов посыплется оборона: "Проблема будет..."
20:17"Он регулярно общается с русскими", - у Трампа заинтересовались "рождественским перемирием" Орбана
20:03