Роман Устименко, керівник Alfa Beauty Group LLC: Найкраща реклама бізнесу — задоволені клієнти
Український бізнесмен розповів, як досягти успіху у конкурентній ніші
Продаж косметики є прибутковим, але перенасиченим сегментом ринку. Тим не менш стартувати у цій сфері завжди вважалось вигідною справою через високий споживчий попит. Відкриваючи у 2016 році власний інтернет-магазин crispy.ua з продажу брендової корейської косметики, бізнесмен Роман Устименко розумів усі виклики, що стоять перед ним. Однак попередній досвід у комерційному бізнесі та відомі події на сході країни 2014 року, які змусили його з родиною все покинути й переїхати до Києва, лише спонукали до рішучих дій. Через велику конкуренцію перед підприємцем стояло надважливе завдання — знайти продукцію не просто якісну та безпечну, але й з долею ексклюзивності. Аналізуючи ринок косметики, таку родзинку він знайшов у косметичній продукції з Південної Кореї. В той час вона тільки почала заходити на ринок України і вважалась новинкою.
Корейська косметика вже не одне покоління робить дива з азіатками, завдяки чому вони мають приголомшливий вигляд у будь-якому віці. Дякуючи онлайн-майданчику crispy.ua, така розкіш стала доступною і українським жінкам. Секрет популярності корейських косметичних засобів полягає у використанні виробниками натуральних природних компонентів, інноваційних формул та традиційних рецептів, які щороку удосконалюються й поповнюються новими складовими, а також у їх знаменитій багатоступеневій системі догляду.
В інтернет-магазині crispy.ua можна знайти широкий вибір продуктів догляду за шкірою та волоссям, а також декоративної косметики. Асортимент формується на основі багаторічного досвіду роботи компанії в цій сфері та вивчення відгуків клієнтів. Сьогодні каталог містить 3000 артикулів різних видів товару, завдяки чому кожний покупець має можливість підібрати для себе найбільш підходящі косметичні засоби в залежності від віку, потреб, типу шкіри і волосся, стилю життя, особистих вподобань та фінансових можливостей. А щоб покупки були максимально комфортними та вигідними для клієнтів, крамниця пропонує виключно високоякісну сертифіковану продукцію за доступними цінами, що відчутно впливає на рівень продаж.
Сrispy.ua є не просто інтернет-магазином корейської косметики. Це унікальний майданчик, шо став справжнім простором краси та здоров’я, об’єднавши продукцію понад 20 кращих брендів Південної Кореї. Ще на початку існування онлайн-ресурсу Роман Устименко визначився з місією, на яку спрямована його підприємницька діяльність — це допомагати людям правильно доглядати за собою, підкреслювати принади зовнішності, розкривати внутрішню красу та індивідуальність, якомога довше зберігати природну свіжість і молодість.
Роман знайшов свою нішу на ринку та переконав у своїй надійності й унікальності цільову аудиторію, яка з кожним роком дедалі збільшується. Зараз торговий онлайн-майданчик crispy.ua налічує понад 20000 постійних клієнтів. Серед них багато гуртових покупців — торгових мереж та інтернет-магазинів, для яких діють спеціальні гуртові ціни. Не забуває бізнесмен і про такий маркетинговий інструмент як розпродажі та знижки.
Сьогодні Роман Устименко управляє українським бізнесом дистанційно та вибудовує аналогічний бізнес в США. У нього амбіційні плани щодо просування створеного в Нью-Йорку інтернет-магазину alfabeauty.com з гуртового продажу корейської косметики американським бізнес-клієнтам. Це нова сходинка у його бізнес-кар’єрі, і щоб досягти поставленої мети він використовує всі свої знання, професійні здібності та досвід, набуті в Україні.
На американському ринку косметики конкуренція надзвичайно висока. Онлайн-магазини в США переповнені різносортною продукцією відомих й маловідомих виробників і брендів. Однак українця це не лякає, тому він активно працює над втіленням своїх задумів. Вже укладено договори з 4 кращими брендами корейської косметики про ексклюзивнудистриб'юцію на території США, ведеться активна робота з укладання подібних контрактів з іншими відомими брендами Південної Кореї. До кінця поточного року бізнесмен планує вийти на беззбитковість, а також збільшити асортимент продукції до 400 артикулів, а в 2024 році — до 1000 з річним виторгом 3 млн. доларів США. З більш далекоглядних планів — створення особистого косметичного бренду, адаптованого для американського та європейського споживача.
Для Романа є два важливих критерії продажу — виторг і ступінь задоволеності покупців. Вони між собою тісно взаємопов’язані. Для отримання суттєвого товарообігу потрібні задоволені клієнти та гарна реклама. А задоволений клієнт і є найкращою рекламою для будь-якого бізнесу.
Последние новости
В Киеве суд отправил коллаборантку Бережную в тюрьму на 14 лет за измену родине – в РФ скандал
11:57В Украине представили проект пенсионной реформы с тремя новыми уровнями выплат – Минсоцполитики
10:42Путин не собирается эвакуировать своих солдат из Сирии: опубликованы новые спутниковые снимки
07:43Макрон хочет спасти Украину с помощью Польши и минимум 7 стран ЕС: СМИ озвучили детали его плана
07:39