1 серпня 2025, 11:22

У Росії зупинка за зупинкою – черговий автовиробник йде на дно

Великий російський автобусний завод "ЛіАЗ" урізає виробництво слідом за іншими виробниками автомобільної техніки у РФ.

Автомобільна промисловість Росії продовжує швидко деградувати. Тепер до списку проблемних підприємств приєднався Лікінський автобусний завод (ЛіАЗ), який був змушений перейти на скорочений робочий тиждень через катастрофічне падіння попиту на автобуси, пишуть росЗМІ.

"ЛіАЗ" є уже четвертим заводом у країні, який перейшов на чотириденний графік слідом за такими гігантами, як "АвтоВАЗ", "ГАЗ" і "КамАЗ". Причина у всіх однакова – різке скорочення замовлень і загальне падіння інтересу до російської автопродукції.

За даними російських ЗМІ, внутрішній ринок автобусів у РФ обвалився на 60%. Державні закупівлі теж стрімко тануть, що пришвидшує деградацію сектора.

Разом із скороченням робочих днів співробітники "ЛіАЗу" відчули і удар по гаманцю: їхні зарплати знизилися на 15%. У самій компанії сподіваються на "пожвавлення" ринку, але, судячи з поточних економічних реалій, ці очікування виглядають малоймовірними.

Така тенденція не дивує: російська автопромисловість, що залишилася без іноземних партнерів, технологій і комплектувальних, стрімко втрачає рентабельність. Заводи переходять у режим виживання, доки мільярди витрачаються на війну.

Поки режим у Кремлі продовжує витрачати всі кошти на армію, російська економіка занурюється у рецесію. Заводи зупиняються, робітники втрачають прибуток, а країна котиться до технологічної ізоляції.

Раніше Dialog.UA повідомляв, що російський "АвтоВАЗ" частково закриває завод, а виплати працівникам урізали відразу на п'яту частину.

Нагадаємо, мита у Росії знищують автомобільний ринок, і ситуація стає критичною.

Автор: Дмитрий Нежин

Останні новини